Der anlægges nu en 4.200 kvm plads til sten, stålpæle og tømmer der skal bruges ved byggeriet af den nye Søby Havn. Pladsen anlægges på stranden ved lystbådehavnen.
Kontakt
Ærø Kommune
Teknisk Afdeling
post@aeroekommune.dk
Der må max være oplag af materialer i 2 meters højde og skal være i drift frem til november 2027.
Arealet er en del af et større fællesareal, og fremstår i dag som græsplæne.
Det er aftalt at først bruges område A. Ved manglende plads benyttes område B og til sidst tages område C i brug.
Når udvidelsen af havnen er færdig, skal arbejdsarealet ryddes og området reetableres.
